Ride The Lightning.

Pesal tajuk dan lagu metallica ni?

Aku ni walaupun tak takut satu apa pun menda atau makhluk kat atas muka bumi ni (ni bukan saja mengada nak tunjuk best ye tapi mmg aku dah diajar dari kecik oleh tok dan mak aku supaya jangan takut kat makhluk allah, sama je standard suma), ada satu menda je dalam dunia ni aku paling takut. Allah. Ya tuan puan sekalian. Tuhan yang maha kuasa tu je paling paling aku takut sekali. Tu sebab aku takut kilat. Sebab aku tau tu kuasa tuhan. Kat area JB ni especially kat Kulai (in fact anywhere in JB kalau hujannnn masyallah kilat) selalu datangnya kilat kilatan dan petir petiran di angkasa raya. Aku ni 2 tahun lepas masa maustatin kat kuantan takde la seteruk ni kilatnya. City Square(CS), aku pegi time hujan, dan macam aku bagitau tadi, kilat sabung menyabung, aku tengah bawak keta boleh mengigil. Tunang aku sebelah yang memang sedia maklum akan ketakutan hamba allah ni terhadap kuasa tuhannya pun suh aku jangan gelabah. Nasib baik dah dekat CS, kalo kat depan danga bay lagi, tatau la aku. Mungkin dah pengsan sebab takut sangat. Sampai je kat dalam CS lega selega leganya. Itu lah aku. Walaupun suka dengar lagu Ride The Lightning, tetapi teramatlah takut untuk Ride The Lightning itself.


2 Komplen:

nocturnal said...

heheheii..
updated pon..
huhuhu..

Pengarut. said...

jangan riso. sentiasa akan diupdate. keje tengah kureng skarang ni. masa depan laptop pon byk la. hehe.

Post a Comment